Bikexplore | Jurnal – El Camino de Santiago – ziua 11
22178
post-template-default,single,single-post,postid-22178,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Jurnal – El Camino de Santiago – ziua 11

Jurnal – El Camino de Santiago
Ziua 11: Pieros – Triacastela 57 km / 1197 m

După un somn bun, m-am trezit şi când m-am uitat pe geam, plouă! Până am mâncat şi m-am pregătit de drum, s-a oprit iar norii mi-au ţinut răcoare pe urcarea spre O’Cebreiro. După 35 km şi peste 1000 m diferenţa de nivel, m-am oprit în vârf să fac o bine meritată pauză. A ieşit şi soarele şi m-am aşezat la masă cu un italian, Michelle, care fusese în primii 4 la motocross în Italia şi participase şi la mondiale. După ce am băut o bere împreună, am plecat mai departe şi ajuns în frumosul sat O’Cebreiro unde m-am oprit la masă intr-un restaurant vânătoresc, cu o panoramă splendidă.

Cum după deal vine şi vale, următorii 20 km au fost doar coborâre. Totuşi nu am putut să mă bucur de coborâre pentru că peisajele mă opreau să le admir şi să fac cât mai multe poze. Ajuns în Triacastela am fost întâmpinat de un copac vechi de 800 de ani cu un diametru de 2.7 metri. După ce am vizitat micuţul oraş am oprit într-o curte să beau un suc la soare. Am intrat în vorba cu un cuplu de canadieni care făceau el Camino în sens invers pentru a cunoaşte cât mai multă lume şi a nu merge cu un grup de oameni o perioadă mai lungă. Fiind o atmosferă foarte plăcută, am intrat în albergue şi am decis să rămân peste noapte. Cum mai aveau un singur loc disponibil, pot spune că norocul a fost de partea mea.