Bikexplore | Jurnal – El Camino de Santiago – ziua 5
22030
post-template-default,single,single-post,postid-22030,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Jurnal – El Camino de Santiago – ziua 5

Jurnal – El Camino de Santiago
Ziua 5: Navarette – Espinosa 70 km / 1085 m

M-am trezit dis-de-dimineaţă şi am început să pedalez cu soarele şi zâmbetul pe faţă. E o zi superbă iar drumul mă duce printre viile din zona Rioja. Pedalând pe coline, m-am întâlnit cu alt biciclist, Francesco. Un catalan foarte de treaba. Am stat la poveşti atât pe bicicletă cât şi într-un sat unde ne-am oprit la o cafea. Eu am rămas să mai fac ceva poze şi să vizitez iar el a plecat mai departe. Drumul continuă pe dealuri micuţe şi variate şi prin sate de câteva sute de metri lungime. M-am bucurat de calmul şi liniştea oferită de viaţă rurală din Spania dar şi de peisaje şi natură. La prânz m-am oprit în Granon unde am dat de un italian haios şi de Jonathan, un tip din state pasionat de călătorii, expediţii, căţărat şi muzică. Era genul de om total liber, al cărui casă este rucsacul şi chitara. După o masă bună, am plecat mai departe. Deja bicicleta şi drumul au devenit ceva foarte familiar şi îmi oferă un sentiment de confort. Azi am găsit mai greu cazare; am fost nevoit să merg în următorul sat pentru că totul era plin în Belorado. Aşa am ajuns în Espinosa – un sătuc foarte mic şi drăguţ. Albergue-ul era şi el unul foarte vechi şi sigur cu multe poveşti. Aici l-am întâlnit pe Thomas, un francez care locuia în Barcelona. Am mâncat împreună şi pe la 9:30 am plecat la culcare.